JAG ÖNSKAR MIN DRÖM KUNDE BLI SANN



Tjingeling! Sitter och kollar på Let´s Dance, fast nu är det nyheter och väder! Men det börjar igen om 3 minuter.
Så nu måste jag skynda mig lite! Men Tova och jag var ju i backen innan, sket kul var det. Hittade en ny skogsväg, den var jätte rolig och hilma lång också. Skolan va sudärr, lite seg! På förmiddan hade jag jätteont i
magen, så jag fick en alvedon av Ebba, så då kunde jag inte vara med på idrotten heller. Efter skolan gick jag
hem och stekte pannkakor, och plockade fram mina skidor och lite. Imorgon åker jag, Tova, Josefine och Therese
till Växjö vid klockan 9. Vi ska först leka lite på leo´s lekland, sen tar vi bussen upp till stan och äter på donken
och så ska vi shoppa lite! Tar bussen hem vid 3, då är vi ju hemma i skaplig tid och så innan det blir mörkt och så!
Men nu börjar let´s dance igen. hörs imorgon

/ WILMA! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är faktiskt helt sjukt hur någonting sånt här kunde hända.

Att ha en vänn som man står sjuk nära o kan dela allt med.

Vi delade sjukt mycket skratt men även mycket tårar

När man kan göra de då vet man att man har hittat en äka vänn, o jag vet wilma att du är en äka vän.

För en person jag jag älskar så sjukt mycket o inte

kan sjuta tänka på just nu är du! <3

Ibland kan de va svårt o veta om en vän verkligen gillar en, men jag vet du mycket du gillade mig jag märkde det på dig, o jag hoppas att du visste hur mycket jag gillade dig o gillar fortfarande sjuk mycket.

Jag vet inte om du någonsin har tänk på hur bra vi hade det. hur glada vi va när vi va med varandra.

Det ända jag vill är att allt ska bli som vanligt igen, för jag har mist en sån bra vän som jag kunde vara mej själv med!



Snälla jag vill bara bli lycklig igen :'(



/ jag tror du vet vem de är som skrev detta så jag skriver inte mitt namn!

<3

2011-01-15 @ 13:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0