JAG LYCKAS ALDRIG, FAST ATT JAG FÖRSÖKER OCH FÖRSÖKER



Hejhej. Ligger här i soffan och glor på tve! Blir så trött på att jag alltid är sjuk, igår skulle jag igentligen
åka skidor, och idag skulle jag åka till Sofia med några fina vänner. Inget med det! Är iallafall mycket
piggare idag. Om 2 timmar kommer pappa hem från stationen, då är dom änligen klara med en av
lägenheten. Så nu kommer mamma och pappa ta ett litet uppehåll, i någon vecka eller så!
Sen är det dags att börja fixa cáfet. Och det kommer väl ta ännu längre! Men när mamma kommer
hem vid 1 ska jag be henne åka bort i konsum och köpa ett pulver! Så jag kan göra chokladpudding :)
Men nu ska jag lägga mig under filten och fortsätta kolla på tve! hörs nog sen. hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0