JAG FATTAR INTE HUR NI TÄNKER



Tjo! Precis ätit lite köttfärssoppa, mums. Träningen var hård, men välidgt kul. Har nog aldrig varit
så svettig efter träningen som jag var idag. Men då vet man ju att man kämpat på bra! Efter träningen
gick jag hem och tog en rätt kall dusch, och det var riktigt gött kan jag säga er. Om en halvtimme ska jag
kolla på ' Familjen Annorlunda ' andra avsnitet nu. Och imorgon börjar skolan, och Julia Widjestål sa på träningen
att vi hade Kemi prov på Onsdag. Och det hade jag inte en aning om, inte Johanna heller! Men det är nog bara
Julia som vet det för hon är ju lite smart och skriver ner saker och ting i sin ' skolkalender '. Menmen.. nu ska jag
gå upp och borsta till mitt hår!

/ WILMA! ♥


Kommentarer
Postat av: Julia

jag är smart ja:D

men inte nu på onsdag denna veckan

utan nästa vecka på onsdagen:) den 19!

det är tur att du har mig wilmis:* <3

2011-01-10 @ 20:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0