I WILL FOLLOW YOU WHEREVER YOU WANT


gölliga ♥

Hejhejhej. Sitter i soffan med en handduk på huvudet. Åt nyss lite pizza! Nu sitter jag och tjabbar
med min syster, hon är så trög. Målar sina tårnaglar med gult nagelack! Åå, gud hur fult kommer inte
det bli? Kollade nyss om det var Familjen annorlunda, och det var det. gött! Har funderat hela helgen
om jag inte skulle ta och börja rida igen, är riktigt sugen på det! Vill också börja åka skidor i någon
grupp. Tror att det kommer vara vädligt roligt, eftersom att jag älskar att åka skidor! Inte så roligt
att åka i Dackestupet precis!? Jag och Evelina ska med till Hästra med skolan den 5:e Februari.
Fy, vad kul det kommer bli, har aldrig varit där! Men nu ska jag gå upp och borsta ut mitt hår. hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0