I SKOLAN

Tjingeling. Sitter i skolan på matten, har haft det i en timme redan och ska ha det i en hel timme till.
Hade b-språk innan och efter matten har vi lunch, svenska och sen historia. Sen måste jag hem och plugga
kemi, har nämnligen prov på det imorgon. Kan väl allt redan, men jag måste plugga lite till så jag är helt säker
på svaren! Ikväll händer ingenting, inget på tvn häller. ;s Så ikväll kommer det kanske upp några inlägg här.
Imorgon är det Onsdag, och då börjar morgonen med sovmorgon, jag vet inte om Evelina kommer till skolan
imorgon, men det hoppas jag verkligen! Och sen efter skolan skulle ju jag, Tova och Evelina va och hitta på
något. :D Men nu måste jag sluta skriva, och börjar jobba. usch, detta inlägget blev helt konstigt. hejdå

/ WILMA! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0