I DO NOT KNOW WHAT HAS HAPPENED TO ME



Hejhej. Idag har jag vart i viserum och åkt skidor med Evelina Ljungqvist och Tova Lyren!
Kom hem vid halv 5, och då satte jag mig och åt en stor potion med kött och potatis.
Sen gick jag upp och duschade. Nu skulle jag igentligen vara hos Josefina Sakshaug o basta med
några andra tjejer. Men NEJ så blev det inte för min del, har jätteont i magen och huvudet och jag
får ändå ondare  när jag sitter här! Men jag kände bara att jag MÅSTE blogga lite! Ikväll blir det bara
sitta hemma och mysa med familjen och kolla på ' Minuten ' skitbra verkligen! :D Fårse vad som händer
imorgon, kanske va med någon kompis eller bara sitta hemma och kolla på tve (?) Det bror på hur min
mage är! Men nu ska jag gå och ta mig en alvedon och lägga mig i soffan och kolla på någon film, innan
minuten börjar! hejdå.

/ WILMA! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0