HOCKEY, MAT, TOVA



Tjena. Kom hem från hockeyn för en timme sen. Riktigt jämn match, men den slutade 4-2 till Åseda.
Nu är mamma och handla, så vi ska äta om en stund. Sen sticker jag upp till Tova.
Fårse vad vi gör, hon ville ut och springa med jag kunde inte det pga min hals! ;s
Hade ju varit jätteskönt att springa idag, vädret är ju toppen idag! Det har blivit vår nu, hoppas
bara att all snö försvinner snart. Ikväll är det solsidan och morden i midsomer :)
Och imorgon är det skola igen. Inte kul, inte kul! Ska iallafall börja träna i veckan, mamma
fick hem någon maskin. Så jag ska jobba lite på den, jag vill ha magmuskler :D
Men nu börjar jag få väldigt ont i huvet så nu sätter jag punkt här och stänger av datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0