HÅLL I MIN HAND HÅRT, OCH SLÄPP DEN ALDRIG

Tjena. Jag har precis kommit hem från skolan, tog lite tid för jag sparkade på en sten hela vägen hem.
Skolan var iaf bra idag, geografi, engelska, håltimme 180 minuter och tyska! Slappt slappt och slappt.
Nu sitter jag och lyssnar på musik och äter lite äpple. Vid 5 är det träning, gött. Är så himla taggad till
varenda träning, sitter i skolan och längta att få träna. När jag kommer hem ska jag duscha, igen! haha,
har duschat nu i tre dagar på raken! Sen hoppas jag att det är något bra på tve, ingen fucking handboll!
Imorgon är det Tisdag, tycker veckorna och helgerna går så fort nu för tiden, snart är Måndagen över
också, känns som om jag nyss vaknade. Imorgon börjar vi iaf med tyska, sen matte i 2 timmar. wie :)
Matte är bäst! Haha ingen mer är jag som älskar matte känns det som. ;o Men nu ska jag kolla facebook
och andra bloggar. hörs ikväll finisar ♥


Du är så bra, broder min! ♥

ps. ingen outfits idag, samma som igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0