DAG 08 - MINA SYSKON

Jag har två småsyskon som heter Maja och Jakob. Maja är 11 år, och Jakob är 8 år.
Maja spelar fotboll och Jakob spelar hockey och fotboll! Tror han skulle börja med innebandy nu också!
Maja är ju hur bäst som helst, hon är min lilla bekänt! Hon gör allt för mig. Hon och jag har väldigt kul
tillsammans. Jakob är ju däremot en riktigt bråkmakare, vi är oftats ovänner, han är väldigt kaxig och så!
Men han är också min lilla gosis. Han håller alltid med mig, och är alltid imot Maja! hihi. Ett liv utan syskon
hade nog varit väldigt trist! Mina syskon är iaf hur underbara och bäst som helst, och jag älskar dom mest. ♥


loveyou sister! ♥


loveyou brother ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0