DAG 04 - TVÅ PERSONER SOM BETYDER MYCKET FÖR MIG

Ja, asså jag täncker inte ta några ur min familj, alla älskar väl sin familj mest av allt!
Jag tänker ta mina 2 bästa kompisar, för dom betyder väldigt mycket för mig.

Personerna är, Evelinaljungqvist och Tovalyren. Dom är mina bästavänner och jag älskar dom sjukt mycket.
Dom finns alltid där för mig, man hittar alltid på en massa roliga saker med dom. och då menar jag verkligen
' alltid ', jag känner mig alltid trygg när jag är med dom, osv. Jag kan inte förklara hur mycket dom betyder för
mig! ni kommer alltid vara mina bästavänner, vad som än händer. jagälskarer ♥

p.s sommaren men er kommer bli bäst.


föralltid.

Kommentarer
Postat av: evelina

föralltid. <3

2011-01-20 @ 19:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0