DAG 02 - TVÅ SAKER JAG LÄNGTAR EFTER

'
En bild sen i somras på mina fina vänner ♥

1. Det jag längtar efter mest är ju såklart sommarn. Massa sol och bad, kompisarna, dom underbara varma
kvällarna, ut på massa nya äventyr osv. Sommaren är ju helt klart bäst, man kan ju hitta på mycket mer saker
då, än vad man kan på vinter och så. När det bara regnar och snöar! Ja, det var den första saker som jag längtar efter mest.

2. Den andra saken jag längtar till är månad Februari, för att då har jag pengar så jag kan åka in till Växjö
och shoppa, sen ska jag färga håret och kanske åka till Sandsbro och träffa min kompis Zita, och så är det
sportlov också. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0