DAG 01 - PRESENTATION OM MIG SJÄLV



Ja, jag heter Wilma Petersson och är 13 år, fyller 14 den 31 Oktober. Jag bor här i Åseda och har gjort hela livet
också. Jag spelar fotboll, och har gjort i 4-5 år! Jag gillar att åka slalomskidor! Om jag ska berätta lite om skolan och så, så är jag ju inte direkt någon skolmännsika som älskar att gå i skolan! Det är väl rätt kul när man ha sina fina vänner i närheten som gör det hela roligt. Jag är ingen pluggmännsika heller, verkligen inte! Brukar börja plugga två dagar innan det är prov eller läxor,  men det har jag ändrat på nu. Jag har ju dom mest underbaraste vännerna på jorden, finns inte ord för hur mycket jag älskar dom. Jag gillar att resa, särkilt om någon kompis eller någon annan familj hänger med, blir liksom mycket roligare! Jag gillar att lyssna på musik, jag gillar att sjunga, att vara ute med kompisar! Att hitta på olika saker med komisarna på helgerna och så, efter skolan ibland också! Jag gillar att fota och så! Jag är också väldigt nyfiken av mig! Men nu kommer jag inte på något mer om mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0