-


i somras.

Hejhej. Precis hem kommen från stationen, har varit där hela dagen. Blir så när man inte göra något annat
pga sömnen. Har inte sovit ett skit inatt, har bara legat och vridit mig fram och tillbaka! åh, blir så trött på detta!
Det är ju iaf skönt att få vara hemma själv med mamma, Maja är i Sävjö och Jakob åker skidskor.
Ikväll när vi hämtar Maja ska vi ta hem lite Tahi mat, gott. Kommer nog kunna sova gott ikväll iaf, fick reda
på att jakob och hans hockeylag inte samlades förrens vid 11.50 så då kan jag ju sova lääänge imorgon. :)
Men nu vill mamma spela lite yatzy med mig. Vi tröttnar aldrig, jag kan ju lägga ut alla blad som vi har spelat
på. rätt många faktiskit! :D men hejdå, vi hörs senare ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0