UNDERBARA SOL ♥♥



Solen skinner och allt är underbart. Skolan var bra också.
Nu sitter jag här och har precis kommit innanför dörren. Har varit
och fikat hos Mamma med Elin och Alice. mysigt, var ju väldigt länge
sen jag hittade på något med dom. Efter vi hade fikat, gick jag och
Alice hem till henne för jag ville se Otto. Åh, vilken gosig hund.
Den var som ett litet barn ♥ Men nu är jag hemma för Alice skulle rida.
Ikväll ska jag gå på hockey! Vet inte om Tova och Evelina kommer dit (?)
Men Elin och Ebba är iallafall där. Imorgon slutar vi klockan 12.55 och tar
Julia och jag bussen in till Växjö och shoppar lite. Behöver inget speciellt
eller så. Men Julia frågade om jag hade lust att hänga med henne in.
Och vem tackar nej till det? Inte jag iallafall :) Men nu ska jag ta och packa
upp idrottsväskan. Outfitsen kommer upp lite senare. hejdå







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0