TEENAGE DREAM

Hallåhallå. Kom nyss ut ur duschen. Har plockat ur diskmaskinen, plockat i
diskmaskinen. Städat hela nedervåningen och dammsugit. Så nu kan jag inte
mer än vara stolt över mig själv. Strax ska jag gå ut i köket och steka till mig
en hamburgare med bröd. Börjar bli lite smått hungrig! Jag önskar verkligen
mest av allt nu att jag kunde ladda ner Andra Avenyn, är jättesugen att titta
på det igen. Från hela avsnitt 1 och uppåt, tills det tog slut. Jag saknar serien
så grymt mycket :( Nu sitter jag iallafall och kollar på någon film som går på
kanal+first. Hehe, tycker ni jag kollar på mycket film? :D Kollade på film
innan också. Då kollade jag först på ' Linas Kvällsbok ' sen Beck då :)
Jag älskar kanal+ kanalerna jättemycket, dom sänder så himla bra filmer.
Men nu ska jag kolla in lite andra bloggar, sen ställa mig och steka hamburgare
innan mina syskon kommer hem.

p.s Eftersom jag sitter på den nya datorn så kommer ni inte få några bilder.
Den andra datorn har ju laddarsladen gått sönder på! Men jag lovar att
det kommer bilder sen i veckan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0