STOP CRYING YOUR HEART OUT

Hejhej. Sitter och kollar på ' Brudens Bäste Man ' det är nog den bästa
filmen jag vet. Jag älskar en låt i den också. Låten heter så mycket som
min rubrik :D Den låten är sjukt bra. Innan jag kollade på filmen bakade
jag chokladmuffins, så nu ska jag gå ut och ta mig en sån och sätta mig
och kolla på Beck - Ensligen. Jag ska lägga ut 3 bilder på mina muffins.
Nu har jag ringt runt lite och så! Så ikväll kommer bara Tova och Julia hit
för Evelina var sjuk :( Krya på dig gumman. Juste, en sak till om låten.
För er som har spotify och vill lyssna på den, så lyssna på den där och
sen tar ni ' Oasis ' den är mycket bättre på spotify än youtube. hejdå!
p.s Muffinsen kommer upp sen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0