SPRINGA, DUSCH & FIX, VÄXJÖ, SANDSBRO (ZITA) ♥



Suttit och spelat ' Red Ball 2 ' nu i 2 timmar :) Ska strax ta på mig
träningskläderna och gå ut och springa med Mamma! Hem och duscha
och fixa iordning sig sen åker vi till Växjö och går uppe på samarkand.
Dom har öppnat Vero Moda, Kicks, Cubus och massa fler, och så är det
40 % rabatt på alla kläder! :) Sen på tillbaka vägen släpper hon av mig
hos Zita i Sandsbro. Ska sova hos henne inatt! mysig. Har längtat så efter
henne. Kommer nog bli en toppendag! Imorgon när jag har kommit hem
från Zita, blir det myskväll med familjen med thaimat från Växjö!
Nu ska jag gå och borsta tänderna och klä på mig träningskläderna! hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0