RUBRIKER ÄR INGET FÖR MIG

Tjenamors. Sitter och kollar på melodifestivalen. Inga bra bidrag idag!
Vart ju i Hestra idag, var riktigt kul, jag ramlade typ 20 gånger.
Klas räddade mig i en svart backe annars hade jag typ glidit ner jättesnabbt.
Sen åkte jag ner för en rätt plan backe, var helt borta och bara åkte framåt och
kollade på en kille som ramlade framför mig, samtidigt ramlade jag!
Båda pjäxorna åkte av från skidorna och jag bara flög upp i luften och landade
rätt ner på magen! Haha, fyfan vad jag och Moa Svedbeck skrattade.
Backarna var ju väldens dåligaste, helt blötta och äckliga. Men har man massa
vänner och endel danskar med sig, så blir allt så mycket roligare. :*
Det blir iaf inget Hestra imorgon, det skulle vara väldigt tråkigt för backarna
var sämst och det blev väldigt långtråkigt efter ett tag. Så det får bli lite
hockey i Vimmeby istället. :) Men nu ska jag kollar på en långfilm som precis börjar
på 4an. Puss på er godingar, vi hörs imorgon!


åh gud som jag tjatade om godis på bussen. det var det enda jag tänkte på just då.
nu står den här på bordet, och jag har knappt ätit en enda bit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0