NI GÖR MIG HEL


mina bästa :D

Hej! Sitter och pratar med Evelina och Tova, vi försöker komma på
något vi kan hitta på ikväll istället för att åka till Boda Borg!
Vi ska ta Boda Borg på Lördag istället :) Gårkvällen var finfin.
Vi gick och handlade lite, sen kom grabbarna och vi kollade på lite
film sen körde vi någon lek och skrattade massa! Sen satte vi på
en skräckis, fast den var inte ett dugg läskig! haha. Jag fick skjuts hem
av Klas Pappa. snällt :) När jag kom hem gick jag och lag mig. Höll på
att somna tills jag kom på att jag hade glömt att låsa dörren. Gick ner och
låste, gick upp och la mig och kunde inte somna! oh, somnade klockan 2 tror jag!
Vaknade vi halv 7, och var j'vligt trött, så jag somnade om och sov till halv 10!
Men sen dess jag vaknade har jag varit på toppen humör och bara sprungit
runt här i huset och typ skuttat. haha (: Men ni får ha en fortsätt bra dag/kväll
så hörs vi senare eller imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0