NI ÄR SÅ FEGA. KOMIGEN, LEV LIVET FÖRFAN.KLAGA INTE, VI HAR VARANN



Hejhej, en proppmätt Wilma här. Åt tacos för 1 timme sen ungefär. Nu sitter jag här och käkar
godis. Skolan var (y) idag. Kf-tid, idrott, engelska, ÄÖ och bild. På kf-tiden fick vi reda på
elevensvaldagarna. En hel dag i Dackestupet på Onsdag slöjd på Torsdag fm och film på
Torsdag ef. :) Låter himla bra. Idag har jag varit i Växjö, fick med mig en del hem.
Hittade en massa, men allt är ju så j*vla dyrt och fint. Kan ju aldrig bestäma mig ;s
Imorgon måste jag stiga upp klockan 7, ska åka till Hestra med några i skolan.
Evelina, Alice, Sofia från tjejerna i 7an :o)  Vet inte när vi kommer hem. Ska iaf
dit på Söndag igen, fast med Tova. Blir nog kul iallafall kan jag tro. Men nu ska
jag titta på Skavlan. Hejdå, hörs kanske imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0