MAN UNDRAR OFTAST NÄR MAN TROR ATT DET ÄR EN SJÄLV



Hejhej. Nu har jag kommit hem från skolan, vi avslutade med dagen med lite Svenska.
Då fick vi reda på lite test och provresultat. Sen sista kvarten körde vi hänga gubbe.
Annars har dagen beståt av, matte, geografi prov och tyska. Geografiprovet gick
himla bra faktiskt. Ikväll ska jag bara sitta hemma och ta det lungt! Mina andra
kompisar i mitt fotbollslag ska ut och springa. Jag får ta det nästa vecka, är inte
helt frisk än. Imorgon är det Fredag, och då är det slappdag hela dagen lång.
Efter skolan åker mamma och jag in till Växjö och handlar lite :) Men nu ska jag
hjälpa min pappa med att göra våfflor! (y' hörs kanske senare.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad snygg du är wilma;D

2011-02-05 @ 16:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0