JULIAWIDJESTÅL, DU ÄR ALLT FÖR BRA DU

Tjenixen. Varit hos Julia hela dan. Vi har suttit lite vid dator, bakat chokladbollar
och bara suttit och snackat om allt. Jag kom hem för en timme sen, har suttit
och kollat på tve. Om en halvtimme är det Solsidan en halvtimme, sen Minuten
en halvtimme också! Sen tror jag att jag ska gå och sova, är väldigt trött redan nu.
Sov inte så länge idag, och somnade vid klockan halv 1 igår natt! Imorgon har jag
sovmorgon till klockan halv 10. Efter skolan ska jag åka till Älghult och färga bort
min äckliga fula utväxt och klippa topparna lite. Missar träningen imorgon också :(
Men ja, jag har inte så mycket mer att säga. Eller jo en sak till! Våran data laddare
är sönder så det blir kanske bara ett inlägg om dagen. Ibland blir det kanske inte
några alls. Men det var allt för mig, hörs kanske imorgon med ny frisyr ;)))


Vi är knäppa.         iloveyou ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0