JAG VISSTE DET, DU ÄR PRECIS SOM DU VAR INNAN

Hejhej. Skolan var jobbig idag, min kropp mår bajs! :( Vill inte ligga hemma och tråka så
då går jag till skolan ändån. Efter skolan gick jag hem och åt lite, och nu har jag precis
pluggat geografi. Ikväll ska jag bara ta det lungt, äta och plugga lite. Imorgon är det sovmorgon
sen börjar vi dagen med samhäll! Och efter skolan ska jag hem och plugga, duscha sen hockey :)
Idag kommer det nog ett inlägg med hiss och diss. Kan även be om ursäkt för att jag inte lagt upp
outfitsen, men det är för att jag bara går runt i slappkläder hela tiden, eftersom jag inte mår så bra.
Men nu ska jag stänga av datorn och göra något annat, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0