JAG GER ER ALLT JAG HAR. MEN JAG FÅR INGENTING TILLBAKS. NU GER JAG UPP.



Godmorgon! Vaknade för länge länge sen. Blev väckt av mina småsyskon
som sprang runt här klockan halv 8. Just nu är dom i skolan och Mamma
och Pappa jobbar, så jag är hemma själv! Just nu sitter jag och kollar på
Beck - Money Man. Ikväll blir det myskväll med familjen. Äta bakad potatis
och kött. Sen ska vi ha lite efterrätt också, som är chokladmousse med
jordgubbar. MUMS säger jag bara! Sen ska vi kolla på Let´s Dance :)
Imorgon fyller min underbara Pappa år, och min Morbror fyllde år i Onsdags
och min Mormors Man fyllde år förra helgen. Så vi ska till Mormor imorgon
och fira allihop med massa god mat och så. Kommer nog bli en mysig helg
med familjen och släkten! Men nu ska jag gå upp och duscha och fixa till mig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0