HOLD IT AGAINST ME

Hejhej. Vaknade runt 9 tiden idag. Gick upp och åt lite frukost.
Hela förmiddagen har jag kollat på film och spelat kort med min lillasyster.
Ikväll bär det av till Mormor, massa kalas med god mat och så. Kolla på
Melodifestivalen och QX gaygalan ikväll också. Igår var Julia här en sväng.
Vi satt bara och snackade om allt sånt där bra. Jag älskar dig Julia Widjestål.
Du är så bra! Men iallafall, nu sitter jag och lyssnar på musik och kollar på
Bygglov. Väntar på att klockan ska ticka iväg, så jag kan börja göra mig iordning
till kvällen. Den kommer bli helt underbar :) Men det var nog allt jag hade på hjärtat.


du är bäst! ♥


Kommentarer
Postat av: Julia Widjestål

älskar dig! <3<3

2011-02-19 @ 14:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0