GODMORGON



Tjenare! Kvällen var väl sudärr igår, lite upp och ner. Jag gick till stationen vid kl 7.
Betalade den summan bussen kostade. Sen när vi kom till Discot så hade jag tappat
alla mina andra pengar. Men jag fick låna av Julia :* När vi hade varit där i någon
halv timme sudärr så har Tova tappat sin i-phone. Vi letade nog efter den i minst 2
timmar. Vi hittade inte den, men dom skulle försöka spåra den. Ja, det var väl
sista timmen som var rolig. Vid halv 1 kom vi iväg ifrån Växjö, så vid halv 2
var vi hemma. Då var jag ju väldigt väldigt trött kan jag säga er.
Somnade dirket! Idag vakande jag klockan kvart över 9 gick upp och åt
lite frukost. Och nu sitter jag här och kikar lite. Tror inte det händer något
speciellt idag. Blir nog en slappdag med mycket mycket inlägg här.
Min lillebror är ju i Viserum och spelar hockey, och dom kommer hem
vid 7 tiden. Så jag kan ha datorn hela dan om jag vill. Men nu ska jag
kolla på Scooby-Doo. hehe! hejdå :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0