ETT STEG I TAGET



Tjingeling. Kom hem från skolan för en liten stund sen. Skolan var väl sudär.
Började med en väldigt tråkig tyskalektion som vi skulle skriva en berättelse
på. Sen 2 dryga timmar med matte. Efter lunchen hade vi svenska, då kollade
vi på Herkules. Bra film faktiskt! Sen avslutade vi med historia och den lektionen
beståd av prov.. Gick lite sisådär ;) Fick reda på vad jag fick för resultat på
matteprovet som vi hade förra veckan. Kan säga er att jag är verkligen inte nöjd.
Fick bara ett G. Jag har väldigt lätt för matte och det är mitt favoritämne.
Och mina mål är att få MVG i det, så..! Jaja, det kommer ju många fler som jag
hoppas jag kommer få bättre resultat på. Nu sitter jag iallafall här i soffan och
har kopplat in ett par högtalare i datorn. Så jag sitter och lyssnar på musik.
Ikväll skulle jag, Tova och Evelina sprungit. Men jag pallar inte det, jag vill bli
helt frisk nu innan jag börja hålla igång och så! Är väldigt förkylld och kraslig i
halsen igen. Idag kommer ni iallafall få många inlägg här. Ska skriva nu efter
varann! Har lite att skriva om och så :) Men nu avslutar jag detta inlägget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0