DAG 04 - MIN BÄSTA SEMESTER.

Vi hoppar över dag 03 - En bild på mig som liten. (:

Ja iallafall, jag har en klar bästa semester! Det är så här, att när jag var 5
år, Maja 3 och Jakob 1. Åkte hela familjen till Rhodos. Jag minns alla dagar
ännu i dag! Nästan varje dag. Jag träffade 2 kompisar som hette Elin och Felicia.
Vi bodde på ett jättefint hotell, vi bodde längst ner och kunde bara springa rakt
ner till polen. Det var nog 5 eller 6 poler, och sen havet då som låg lite längre
ner. Så när man skulle gå ner till havet fick man gå ner några trappor och då gick
man även förbi en jättefin resturang! Det var disco och massa uppträden varje dag
och kväll. Jag och Maja och våra kompisar var med på dom och dansade :)
Det fanns även jättegoda glassar, Maja och jag tävlade vem som först fick han
det onda lejonet i Lejonkungen. Vi åt nog minnst 3 glassar om dagen :)
Jag kan inte beskriva hur j'vla bäst den semestern va.
På tv visar dom ju massa med fritidsresor och säger att man ska åka dit
för man kommer minnas varenda dag! Det är precis en sån semster Rhodos va.
Vi fick även träffa Lollo och Bernie :DD JAG VILL TILLBAKA ♥♥♥♥♥
Vi har massa bilder sen Rhodos men inga på datorn, tyvärr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0