ALLT JAG VILL HA

Jag har en dröm inom mig, och jag vet, den kan bli sann.
Jag kan nå fram, här och nu. Det finns ingenting i världen,
ingenting med världen, det jag känner här idag. Allt jag vill ha.
Inget annat ingenting kan stanna. Det vi startat du och jag.
Allt jag vill ha. Här är min chans att den fanns. Jag kan knappt
tro det är sant. Jag tar jag ger. Här och nu. Det finns ingenting i världen,
ingenting med världen, det jag känner här idag. Allt jag vill ha.
Även om vägen är lång, kan inget stoppa mig. För det står skrivet
i stjärnorna. Även om vägen är lång, så är det allt jag vill ha.
Det finns ingenting i världen, ingenting med världen, det jag känner här idag.
 Allt jag vill ha. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0