3 FINA MINNEN :D

http://www.youtube.com/watch?v=pRpeEdMmmQ0

Denna länk är en låt på youtube. Låten är 'Waka Waka'.

Den låten kommer jag aldrig tröttna på.
Verkligen många minnen i den låten. Första minnet var
när jag och Ebba satt hemma och skrev ner typ 13 låtar vi
skulle ladda ner och så satt vi hemma hos hennes mamma och
gjorde det. Blev rätt mycket fel och så i början. Och första gånger
vi prövade på att ladda ner låtar :)
Andra minnet är när Tova och jag kollade på VM en dag.
Vi låg här hemma i tvrummet på våran matta och kollade på 
Argentina-Tyskland. Vi hatar verkligen Tyskland så när dom gjorde
mål så skulle Tova äta en MASSA choklad. Jag satt ju själv och tryckte i
mig massa + några klubbor som jag samlat i på godisregnet som var den
sommarn. Det Tredje minnet var när min familj och familjen Ekelund var
i Danmark. Då var typ denna låten populär, så då gick jag och sjöng
på den låten varje dag i Danmark! Såklart sjöng jag ett ord väldigt fel och
Ebba och Viktor skrattade varje gång, och ville att jag skulle sjunga om
refrengen hela tiden. HAHA! Ja.. den påminer om sommar och väldigt
mycket fotboll. Och dom tre minnerna hände när det var sommar och fotbolls VM. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0