19 FEBRUARI 2011 ' LÖRDAG '

'
Jag är så glad idag :D

Tjenare! Nu beger vi oss snart till Mormor! Ni såg ju i förra inlägget vad jag
hade på mig. Det fick bli det och mina självlockar. Jag tror det kommer bli
en helt fantastik underbar kväll! Vi ska äta fläskfilé och kycklingfilé och sen
har Mormor gjort lite tacos till mina småkusiner och Jakob :) Min Mormor är bäst.
Men vi ska vara hos Mormor om 20 minuter så nu tar jag och stänger av datorn
för idag, så hörs vi imorgon! Hoppas ni får en lika bra Lördagkväll som jag :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser du bra ut?

rätt svar: JAAAAA:)

svarade du nej svarade du fel:P

2011-02-19 @ 17:53:50
Postat av: tovis

undra om det inte är jonas eller simon som har komenterat dehär, kan tänka mig det asså!

2011-02-19 @ 23:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0