1 PERSON BLEV HELT PLÖTSLIGT 2 PERSONER?

Hejhej. Ska ut och springa med fotbollslaget om en timme.
Pallar verkligen inte, fryser och är trött! Menmen, det är bara att bita ihop och köra.
Skolan var slapp på högsta nivå, textil slöjd i 3 timmar på förmiddagen.
Sen film i 2 timmar på eftermiddagen. Nu är jag hemma och har tagit lov ända tills
nästa Måndag! Har redan lite planerat med vänner och familj. Nästa Torsdag åker
jag till Sandsbro och träffar min efterlängtade Zita. nice :D Idag på morgonen fick
jag stiga upp klockan halv 7. Var tvungen att duscha, för han inte göra det igår.
Tiden gick så himla snabbt igår. Jag kom hem och satte mig här sen kom Pappa
hem från jobbet, så då fikade Mamma, Pappa, Jakob och jag. Sen kollade jag på
filmen som jag nämnde igår, sen fipplade jag lite mellan kanalerna och såg att
det var Beck - Kartellen. Så då kollade jag på den. Sen gick Maja och Mamma 
och tränade fotboll, och då åkte Pappa och jag och handlade tacos och hämtade
ett paket på Tempo. Sen åkte vi hem och då var klockan så pass mycket att
jag var tvungen att börja laga mat. Sen blev det bara massa tve tittande.
Först ' Halv Åtta Hos Mig ' , ' Sveriges Mästerkock ' och ' Fuskbyggarna en stund.
Så om jag duschade idag på morgonen så behöver jag nog inte tvätta håret ikväll. skönt.
Men nu ska jag stänga av datorn och plocka fram lite träningskläder jag kan springa i :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0