You keep me going on all night

Så bra att wilma har börjat blogga igen! :) skolan var väl sådär, lyckades slarva bort min nyckel två gånger, men hittade den som tur var! stack också till läkarn o tittade min knöl på hälen, har fått salva nu som jag ska smörja in på hälen! skönt, ohså får vi hoppas att den går bort! gick tillbaka till skolan o tjabbade lite med karl o sen vart den skoldagen klar! imorgon är det en ny, men efter den börjar den fina helgen, som jag hoppas blir bra, eller jag hoppas inte, man gör den till vad den blir, så jag ska se till att göra den bra! ska dra ut o träffa min små kompisar snart när dom har sett bion klart, ja-oo ska bara vänta på ett sms från evelina. hade bra :)

/t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0