VÄDRET ♥♥♥♥



Underbart väder ute! Ska ta och cykla bort till meny och köpa refilkort till
mobilen. Sen åker jag vidare till preem och köper mig en mjukglass. :)))
Ingen träning för mig ikväll! Min hals är inte riktigt på topp..
Hade ju varit underbart att få träna, vi börjar nog på gräs ikväll.
Men iallafall, igår var jag med julia och tovs, vi cyklade runt här i byn och
snackade. Åt lite godis och hade det allmänt mysigt. Drog hem vi 6 tiden.
När jag kom hem åt jag lite pizza sen la jag mig i soffan och sov någon timme.
Trött chey här! Så skönt att vi har påsklov, och så skönt att vädret är bra :)
Någon gång i veckan drar jag och ett par kompisar in till Boda Borg, yeah!!!!!
Fan vad kul, wiiiiiiie! Men nu ska jag cykla bort till mamsi och hämta lite pengar!
hörs senare, pusshej :)


Kommentarer
Postat av: t

Va de inte du, jag o eve som skulle åka från början? ...

2011-04-18 @ 12:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0