Vad Som Hände Kan Ingen Svara På Förutom Du, Men Det Är Inte Så Lätt När Du Inte Pratar Med Mig.

Efter många om o men så kommer jag skriva här högst en gång per dag iafl! Sen så blir en dag kanske bloggfri för min del, jag skaffar väl förmodligen en egen blogg snart igen! Helgen har varit bra, en fredag med över 30 personer i ett litet rum är inte fel det, nej jag skoja bara! Man svettades som fasen, men lite ägde jag på cs också, om det var de jag spelade har jag ingen aning om (?) lördagen vart jag i norrhult, grillade lite,endel åkte lite moppe, och hade det askul tillskillnad mot Wilma som inte alls tyckte de var så kul.. menmen, den här dagen har lilla jag varit i stan, fick med mig en heldel hem, så bra! ska även till Kalmar o shoppa på lördag..! men japp efter stan drog jag till pizzerian o mötte Julia o Wilma, har snackat lite nu endel, ska snart bege mig mot fotbollsplanen för att spendera resten av kvällen där med ett annat gäng! ska drao nu, hörs imon! /t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0