A Thousand Lies Have Made Me Colder And I Don't Think I Can Look At This The Same

Här har ni en väldigt förkylld tjej! Ögonen och näsan rinner och halsen gör ont!
Jag åt nyss frukost, 'jordgubbar med mjölk' mums :) Idag ska jag ta det lungt
och vila upp mig tills ikväll, då vi drar till Norrhult och grilla och lite annat :)
Igår spelade vi våran andra seriematch och vi vann med 3-2, mycket bra kämpat
allihopa! :) Bloggen har varit väldigt dåligt uppdaterad, men jag vill inte sitta vid
datorn när det är så fint väder ute, och sen är det fullt upp i skolan!
Ska försöka bättra mig lite, så ni iallafall får ett inlägg om dagen eller varannan
 dag! Igår klämde jag mina fingar på idrotten! Idag är dom helt röda,
det ligger blod under hela daglarna.
Äckligt! Nu ska jag sätta mig och plugga lite geografi.. prov prov o prov..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0