LOVE LIFE

Ah.. sitter ute i solen med mamma! Hur underbart väder som helst!
Undra hur varmt det är? Känns iallafall som man är utomlands, höhö!
Just nu är solen i moln, så då passar jag på att slänga in ett inlägg här :)
Mamma ska strax gå ner och göra smoothie, goooott.
Ikväll blir det grillning, också goooott!
Igår vart jag i boda borg hela dagen! Vi kom hem vid halv 6 ungefär.
Då gick jag hem och bytte om, sen stack jag upp till min faster där resten
av släkten var! Mamma och mina syskon cyklade hem vid halv 1.
Pappa och jag cyklade hem klockan halv 2! Ganska läskigt att sitta bak på
pakethållaren när en full pappa skjutsar en! Det ska aldrig hända igen, hehe!
Men nu ska jag fortsätta sola! Vi hörs kanske senare ikväll! Puss på er :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0