Just playing

hejsan hoppsan! brao kväll igår med agatah, moa o alle! riktigt bra o crasyy tjejor! ♥ träffade lite killar här o var, åkte lite skateboard o ja allting kanske jag inte ska ta upp!  jag o alle kom hem runt 21, stack då på lite mellanstadie disco som 9orna höll! haha! :) sen stack vi vidare till lilla unkan, tittade läget lite, körde ngt tråkigt spel med killarna sen tillbaka till discot, sen så bar de av hemmot, vet inte redigt vilken tid men inte alls så sent, då satte vi oss o tittade på lite film. trevlaans! vaknade sent idag måste jag säga, la oss o solade lite på altanen o alexandra lekte lite med brownie, hahah. fick en förfrågan om att spela med damlaget idag, tyvärr fick jag tacka nej, åh de skulle vara riktigt roligt att gå ut på gräs idag, men de är inte långt kvar tills våran serie börjar :D
 ska snart gå ner med papi till konsum o handla lite, sen bär de av mot norrhult senare ikväll! hade :)

/t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0