JAG TROR JAG ÄR KÄR

Nu har lilla Wilma precis duschat! Riktigt skönt! Idag har jag varit med tovs.
Vi gick hem till mig efter skolan och tog oss lite glass, sen gick vi ut och larvade
oss på studsmattan! Sen stack vi vidare till fotbollsplanen och var där i 2 timmar!
Bra dag! :) Skolan gick snabbt och dagen var rätt rolig! Imorgon ska Josefine och
jag köpa oss ett stort paket med glass i skolan, höhö :)) Klockan är redan kvart i 9,
och det är strax dags för dagens man och sen big brother! Jag tror jag är kär...
både i big brother och i martin! världens snyggaste kille :*******
Nu ska jag sätta mig med mina påskägg och grisa lite! ses imorgon, pusss :)


fyfaaaaaaaaaaaaaan säger jag bara! S N Y G G I N G


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0