Jag saknar det vi hade tillsammans

Tjenixen! har haft en GREAT dag med mina fina vänner! började med att julia o wilma kom hit, snackade lite köpte lite glass, sen vankades det träning som inte gick så bra för mig.. hade sjukt ont i min häl, efter träningen hade vi ngt möte med laget! jao trevlig information. kom nyss hem från att ha varit ute med ett fint litet gäng :)
efter mötet stack jag nämnligen hem och duschade o sedan vidare till konsum för att möta upp mina vänner, vi köpte med oss lite gott o drog till gölen för pickniiiiiiiiiik i de härliga vädret! woho! träffade några killar ett tag också, o en av dom killarna är inte riktigt normal, han tog sitt första dopp i typ världens kallaste sjö!
allt folk började försvinna efter ett tag när de blev kallare o kallare!
yes mycket härlig dag och kväll. ska lägga mig nu snart tror jag, ovanligt tidigt! kan behövas ibland.
puss /t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0