I Know I Will Never Be Able To Tell The Truth To Anyone. Because I Love You So Much.



Påsklov, underbart! Ikväll kommer tova och hennes familj hit!
Imorgon drar vi tjejer till Norrhult, igen.. hehe :) Där kommer vi
träffa Maja och Lousie. Låter som en bra start på påsklovet!
Idag i skolan, han jag med att skriva 3 prov, gööd! Matteprovet gick lite sudär!
Annars gick det bra, med idrotten och det andra matteprovet, haha!
Hade 2 matteprov idag, det ena var bara något oförberett, rätt lätt också!
Känner ju att jag inte är helt på topp än, lite orkeslös och så, menmen det funkar!
Ikväll när Tovs kommer vet jag precis vad vi ska göra, höhö! 'överraskning' :)
Vet iallafall att hon kommer gilla det. Men nu sätter jag punkt här. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0