I Have So Much To Say About You! I'll Make Sure To Set Any Time You Hear It All!

Datorn är helt dampig, seg och dum! Ibland funkar internet och ibland inte!
Jag bara säger det, ifall jag inte bloggar så bra, så kan det vara problemet.
Igår funkade internet och ni skulle få massa bilder! Men icke.
Jag vaknade igår morse och frös jättemycket, mamma fick lägga över
3 täcken, + en vetekudde. Yes, då steg febern och jag hade 39 graders feber.
Jag låg i sägnen hela dagen igår! Idag mår jag väldigt bra! Vet inte vad det är
med min kropp!? Men det är ju tur att jag är frisk tills imorgon! Smsade nyss Julia,
och frågade om det blev något boda borg imorgon! Hon har inte svarat, men jag
hoppas på det bästa! :) Bilderna kommer ni få om en stund! Men först ska jag gå
ner och äta! puss :)


yes, i am!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0