HÄRLIG DAG!

Hej! Idag klockan halv 11 blev jag väckt av min lillasyster och hennes kompisar!
Dom ville ha hjälp med att sätta upp studsmattan! Det tog en timme att sätta
upp den, vi hade väldigt mycket problem med att få upp ställningen -.-
Sen var det fjädrana också, herregud vad man är svag!
Vi stog där ute och drog och drog, tills grannen ropade. Hon frågade om
hennes dotter som är 10 år kunde hjälpa oss. Haha, jag tänkte ju: jaha, vi
kommer ju få så mycket hjälp av en 10-åring! Fast det roliga var ju att
hon bara kom in och satte i alla andra fjändrana! ;o
Haha, och vi andra kämpande så mycket satt vi fick ont i ryggen....
Det gör väldigt ont i händerna nu med, känns som det brinner i dom!
Hehe, men nog om det! Ikväll klockan 5 ungefär kör mamma oss till norrhult!
Där kommer lollo möta upp oss, så går vi väl hem till henne och sen framåt
kvällen går vi och äter thai, sågottii :D Sen får vi se vad kvällen tar vägen!
Jag ska strax hoppa in i duschen, men först går jag nog ut och lägger mig på
studsmattan och väntar på att min lillasyster kommer hem med en magnumglass
till mig! ' strawberry white ' mums ♥ Yes, så får det bli! vi höres, hejdå :)


godaste glassen ever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0