Det Blir Aldrig Som Vi Bestämt.

Hejhej! Är lite halvsjuk idag, ont i halsen och kroppen igen! Orkar inte!
Men det skiter jag i nu, om en timme drar jag upp till Julia :)
Bara ta någon alvedon om jag känner mig konstig.. Kvällen igår var väl lite
sudär, eller den var bra i början, när vi grillade! Men sen blev den tråkig
och vi gjorde ingenting, jag bara frös hela kvällen! Är väl därför jag är lite krasslig
 idag! Just nu sitter jag och lyssnar på musik, i min morgonrock! Vaknade klockan
halv 1, höh! Igår innan vi drog iväg till Norrhult, var mamma och jag i Växjö!
Fick med mig ett skärp,2 par shorts, en tröja, en ring, en maskara och en bikini
med mig hem! Perfekt. Alla kläder jag och mamma beställde hem för underfär 3
veckor sen, blev ju inte bestälda, vi glömde väl att klicka på någon j'vla knapp till!
 fan, och alla kläder är ju slut nu! Men hörni, nu ska jag inte sitta här och babbla
mer! Jag ska ta mig en dusch nu sen cykla upp till pullan.
Ni kommer få hela helgens outfit ikväll eller imorgon! bye :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0