DET ÄR SÅ SKÖNT ATT HA DIG, DU FÖRSTÅR MIG VERKLIGEN OCH FÅR MIG ATT MÅ SOM BÄST!

Hej mina vänner! Just kommit hem från mormor, har varit där på lite
påskfirande! Har även kollat på bb! Synd att Rodney åkte ut.. han är ju
rätt rolig! Vill ju att Katerina ska åka ut! Hon som tror att hon är värsta sexy....!
Men iallafall, idag har Julia varit här en stund! Vi la oss och solade en stund,
sen gick vi bort till Bakboden och tog oss en glass, gick hem och hoppade
studsmatta och snackade lite! Igår vart vi tjejer hos Evelina och grillade och mös! :)
Jag har ju inte bloggat så bra nu under helgen, men varför sitta vid datorn när
det är sånt fint väder ute! Jag kommer nog börja skriva såhär på kvällarna istället.
Ja, annars har jag inte gjort så mycket under helgen, bara varit hemma med mamma
och solat och så! Jag ska strax sätta på en film och förhoppningsvis somna till den!
pusshej :o)




Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild(YYYYYY);)

2011-05-02 @ 20:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0