Boys, boys, boys

vaaaarför är alla killar likadana? de är något jag funderar på väldigt ofta.. kan inte ngn vara lite normal? vavava.. nej tydligen inte! sitter på modekungen o tittar på kläder, säger bara så här:  (YYYYYYYYYY)
vill ha! men man blir inte lyckligare för att man får mer kläder, pengar eller allt va de kan va, så jag får vänta ett tag till, har inga pengar. men ska in till stan på fredag med alexandra fast ska inte shoppa något, sen sover hon här.. tror de kommer bli riktigt roligt, särkilt inne i stan, haha! men fan jag känner att detta inlägget inte blev riktigt som de ska, men jaja! godnatt då? inte för att jag ska sova men.. jaaa-o!

/t


Kommentarer
Postat av: jonas

1. vi är "normala" på vårt sätt

2. vi är roliga för att vi är "normala" på vårt egna sätt.

3. vet jag inte mer vad jag ska skriva:S

2011-04-05 @ 17:07:54
Postat av: alice

jag vet en som är normal och inte som alla andraaaaaa :)

2011-04-05 @ 18:50:47
Postat av: jonas

han den där alle eller vad han nu kallas?

2011-04-05 @ 19:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0