BLESS THE BROKEN ROAD

Hej! Mycket piggare idag! Får nog bli skolan imorgon, då hoppas jag att jag
kan göra idrottsprovet och matteprovet någon gång under dagen! :)
Imorgonkväll kanske det blir grillning med mina fina vänner, hos vem vet jag inte!
Får höra med Tova ikväll! Kommer cykla upp till grusplanen eller bort till fotbollsplanen,
och ta ett lagfoto med mitt fotbollslag senare ikväll :) Just nu ligger jag här i soffan
och bloggar, med musik på tvn! Min eftermiddag kommer bestå av massa plugg..
Kanske dags att sätta igång redan nu? Ja, så får det bli! Vi hörs senare ikväll eller imorgon!

ps. min dator dampar.. jag hoppas den funkar imorgon! internet är lite konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0