BHALAIN

rubriken ???
Hade faktiskt en väldigt, väldigt, väldigt bra kväll igår! bara för att jag stötte på en ganska så saknad kille här i lilla Åseda! jag lyckades få tag på en kompis igår, haha (?) ingen annan kunde. så de fick bli jag o julia min tos!
drog ner till orienteringen o kollade lite, ohde va faktiskt där de va väldigt roligt konstigt nog! träffade ebba en stund o sofia vart även där nere :) kom hem runt 1, haha ja så kul var de faktiskt! mh vaknade rätt så sent idag också, sen drog jag till m&m o åt med min familj, tänkte ta ett dopp i swimingpoolen men den var lite för kallt, så de sket sig! men snart så ska man nog kunna bada där, längtar! :) sådär ja, snart börjar skolan igen.. blä!
men först helg, imorgon draor jag till kalmar sen hem o grilla med brudarna. har ingen aning vart vi ska va, eller ngnting men de fixar sig. får snacka med wilma senare! och sedan på måndag så taggar vi match!
så sjukt TAGGGGGAD!!!! om jag nu kan vara med.. men de får gå!
pusshey /t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0