BARCELONA - REAL MADRID

Har suttit här vid datorn och kollat på big brother i 2 timmar :)
Nu sitter jag och dricker smoothie och lyssnar på musik! Jag ska strax gå
ner och äta kvällsmat, en väldigt sen kvällsmat! Men så är det om mamma
och pappa är på möte och jobbar hela kvällen!.. Om 20 minuter börjar
fotbollen, barcelona - real madrid! Höhö, en riktig classic! :D
I helgen är det valborg och då drar hela gänget till Norrhult och grilla och
myser :) Skolan var bra, tiden går snabbt och man har roligt!
Efter skolan gick jag till mamma och tog en glass, sen drog jag hem och
tog på mig träningskläderna! Härlig träning idag! Som ni märker så är jag
vääääldigt glad och jag älskar livet :* Hehe, nu ska jag käka! pusshej (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0