Alltid är de något som går fel

Känns som om jag åker en bergodalbana, allt går upp o ner, upp o ner hela tiden! helst ska allt bara gå uppå, uppåt, uppåt.. men inte! för de första så kommer jag inte kunna spela fotboll på en tid, för min jäkla häl, så sur för det, såg fram emot första matchen på måndag! och sen så finns det så mycket annat och andra att gnälla över, men de gör jag inte, finns mycket positivt också, som vädret! känns som sommar :)
stannar hemma dom här 2 dagarna framöver, sen drar jag till kalmar och kanske över på öland, hur härligt?
sen på kvällen ska jag grilla med mina vänner, så bra då! jaja, åk inte för mycket bergodalbanor som jag gör, så syns vi imorgon tror ja! /t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0